v

Friday, May 28, 2010

Road to Gombak

1. Alfun mabruk diucapkan kepada Abang Safwan, Kak Ili, Kak Suhaili dan pelajar-pelajar tahun Kuliyyah Perubatan yang lulus dalam peperiksaan profesional. Wah, tentu seronok kerana skarang masing-masing sudah boleh dipanggil tuan doktor.

2. Tahniah juga diucapkan kepada semua senior Kuliyyah Farmasi yang menanti waktu untuk majlis konvokesyen di Gombak nanti. Masih lagi terbayang riak-riak kegembiraan dan kelegaan yang muncul pada wajah senior-senior ketika melakukan umrah baru-baru ini sebaik sahaja mengetahui keputusan peperiksaan semester lepas.

3. Semoga jejak langkah para senior-senior dapat diikuti dan dicontohi oleh kami semua. Ajaran, perkongsian dan segala ilmu yang dicurahkan moga dapat menjadi penyuluh terutama ketika meniti kembara tahun akhir nanti. Insya' ALLAH dengan terus berusaha, terus berdoa dan akhirnya bertawakal kejayaan dan harapan yang didamba akan dimiliki.

4. Akhirnya, sudah sampai masa untuk merangka strategi untuk projek Road to Gombak 11 (RTG 11). Satu tekad dalam diriku, dengan kawan-kawan iiumrx6th aku mendaftar di Kuantan, dengan mereka jugalah aku akan berkonvokesyen. Rabbi yassir wala tua'ssir ya Kareem, ameen. Oh ALLAH, mudahkanlah segalanya buat kami semua.

1 comment:

suhailinaim said...

Selamat berusaha, Am.

Plan your strategy early. Follow your plan. Pray hard to Allah.

And most importantly, take care of your health.

Till we meet again. =)

p/s : akak nak minta maaf segala salah silap =)